Известие

Collapse
No announcement yet.

Не държи на скорост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    На половин оборот


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      На половин оборот
      В същност, да. Отдавна не се занимавам с това и трябва да се позамисля, пък нещо в момента не ми е "мисловно". Просто рекох да изясня на колегата, какво представляват "тласъците", че да не се чуди за глупости.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #33
        Благодаря ви за разясненията, стана ми ясно че съм се притеснявал за глупости.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          Аз не знам как така на спиране на нанагорнище се включва задна ! Ако изпусне ръчната с тая задна скорост поставена, колата си тръгва назад като нищо
          Може ли техническо обосновано мнение с какво първа би се справила по-добре от задна в случая приемайки, че и двете предавателни числа са еднакви и фазите на газоразпределението също са еднакви?

          И малко да разбуля духовете - когато спрете по наклон, не компресията държи колата на място.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Може ли техническо обосновано мнение с какво първа би се справила по-добре от задна в случая приемайки, че и двете предавателни числа са еднакви и фазите на газоразпределението също са еднакви?

            И малко да разбуля духовете - когато спрете по наклон, не компресията държи колата на място.
            Ако "разрешиш", ще кажа, че е от значение само предавателното число, желателно по-голямо.

            Ако имаш предвид триенето, ще се съглася, но не само.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #36
              Няма никакви духове.

              Триене, компресия и силите за преодоляване пружините на клапаните.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Пропускате диференциала .
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #38
                  https://youtu.be/Z61gDjlMcBk
                  И тука върви на тласъци


                  Comment


                  • #39
                    Забравихте да уточните, защо при спиране на баир, се включва първа. А при нанадолнище, задна. Когато спреш на баир, тоест предницата на колата сочи върха на баира, като включиш първа, колата не би трябвало да тръгне назад. По логиката на скоростната кутия и предназначението на първа скорост. Или ще тръгне, ама с приплъзване на съединителя, тоест бавно.
                    Респективно обратното, при включване на задна и спиране на нанадолнище.
                    Това са стари шофьорски правила, учени когато е имало курсове по три месеца.
                    Идеята е, ако ръчната изтърве, колата да не стане като снаряд, движещ се по стръмното. Тук е и правилото, за навиване на волана, ако спиращ до тротоар. Ако колата тръгне, предните гуми да се спрат в бордюра.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                      Забравихте да уточните, защо при спиране на баир, се включва първа. А при нанадолнище, задна. Когато спреш на баир, тоест предницата на колата сочи върха на баира, като включиш първа, колата не би трябвало да тръгне назад. По логиката на скоростната кутия и предназначението на първа скорост. Или ще тръгне, ама с приплъзване на съединителя, тоест бавно.
                      А какво би спряло двигателя да завърти "наобратно" ако наклона е надолу а ти си паркирал на задна?


                      Comment


                      • #41
                        Няма как, да завърти на обратно. Ти четеш ли, какво написах? При спиране на баир, предницата сочи върха, се включва първа. При другата ситуация, задна. Няма как, при включена първа, колата да тръгне назад.

                        Comment


                        • #42
                          При мен ситуацията вчера беше точно такава. Колата сочеше върха на баира, бях включил на първа, но въпреки това направи няколко тласъка назад.
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                          GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                          Comment


                          • #43
                            Нормално

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                              Забравихте да уточните, защо при спиране на баир, се включва първа. А при нанадолнище, задна. Когато спреш на баир, тоест предницата на колата сочи върха на баира, като включиш първа, колата не би трябвало да тръгне назад. По логиката на скоростната кутия и предназначението на първа скорост. Или ще тръгне, ама с приплъзване на съединителя, тоест бавно.
                              Респективно обратното, при включване на задна и спиране на нанадолнище.
                              Това са стари шофьорски правила, учени когато е имало курсове по три месеца.
                              Идеята е, ако ръчната изтърве, колата да не стане като снаряд, движещ се по стръмното. Тук е и правилото, за навиване на волана, ако спиращ до тротоар. Ако колата тръгне, предните гуми да се спрат в бордюра.
                              Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                              Няма как, да завърти на обратно. Ти четеш ли, какво написах? При спиране на баир, предницата сочи върха, се включва първа. При другата ситуация, задна. Няма как, при включена първа, колата да тръгне назад.
                              Айде стига простотии моля. Върти си на обратно, като стой та гледай. Даже е по-лесно.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                                Няма как, да завърти на обратно. Ти четеш ли, какво написах? При спиране на баир, предницата сочи върха, се включва първа. При другата ситуация, задна. Няма как, при включена първа, колата да тръгне назад.
                                Май ти си тоя дето не е прочел...


                                Comment

                                Working...
                                X